duminică, 19 decembrie 2010

Reality Show... cu crapi (I)

Am descoperit pe internet acum vreo trei ani cateva videoclipuri inregistrate "underwater" de un pasionat crapist american, Jerome Moisand. Mi-am adus aminte aseara de ele, le-am cautat si am aflat ca intre timp, omul a reusit sa mai filmeze o gramada, ar putea sa o puna si de un serial televizat. Chiar daca nu sunt de nivelul filmului Korda, State of Art - Underwater carp Fishing, productiile lui Moisand sunt interesante si edificatoare pentru modul de viata si de hranire al crapului, pentru comportamentul lui vis a vis de monturi, nada, hrana, astfel incat cei interesati vor putea sa-si optimizeze diversele monturi pentru crap si formele de prezentare, plecand de la aceste filmari si de la niscai cunostinte elementare de fizica. Videoclipurile sunt foarte bine explicate in limba engleza, sunt cat se poate de elocvente si la obiect, chiar daca nu beneficiaza de explicatiile unui Danny Fairbrass, de exemplu. Jerome Moisand este membru al Carp Anglers Group, probabil unul dintre cele mai mari cluburi de Carpfishing din Statele Unite. Am postat aici primele videoclipuri. Vizionare placuta!





Un comentariu: